روان شناسی برای کسانی که تمایل به شناخت انسان و رفتارهای وی دارند یک رشته اقناع کننده است. این علم با رشد و توسعه خود در راستای درک و تبیین رفتارهای انسان موفق بوده و توانسته است که راه خود را به تمامی حوزه های مرتبط با انسان اعم از درمان، موفقیت و استفاده از تمام استعدادها، رشد، اجتماع، سیاست، اقتصاد و بازار، محیط زیست، صنعت ، آموزش و پرورش، و غیره بگشاید. مصرف نیز به عنوان یک رفتار انسانی از دیدگاه این علم دور نمانده و علم روان شناسی توانسته است که به افراد شاغل در عرصه کسب و کار نیز خدمات خود را ارائه دهد. کتاب روان شناسی مشتری کوشیده است که به ساده ترین صورت رفتار مصرفی انسان ها را مورد مطالعه قرار داده و متغیرها و عوامل موثر در احساس نیاز و جلب توجه وی به کالاها و خدمات مختلف را مورد بررسی قرار دهد. مطالعه این کتاب به تمامی افراد علاقمند به روان شناسی و شاغل در حوزه کسب و کار توصیه می شود./ د
درباره ی ما
روان شناسی اجتماعی در رابطه با نگرش مردم در حوادث و اتفاقات پژوهش می نماید.
چرا مشاهده کنندگان یک درگیری بجای تماس با پلیس، فیلمبرداری می نمایند؟
چرا سربازی در اهواز جان خود را برای نجات دیگری به خطر می اندازد؟
صفحات
- اخبار
- اساسنامه
- انجمن های روان شناسی اجتماعی در جهان
- باشگاه دانشجویی انجمن روان شناسی اجتماعی
- تماس با ما
- درباره انجمن
- درباره ما
- روان شناسان اجتماعی ایران
- روان شناسان اجتماعی جهان
- روان شناسی اجتماعی در ایران
- روان شناسی اجتماعی در جهان
- شعب انجمن
- صفحه نخست
- عضویت
- عضویت در انجمن
- فعالیت های انجمن
- کمیته ها
- گروه های تخصصی
- نمایندگی های انجمن
- هیئت مدیره های قبلی
- لیست اعضاء پیوسته
نشانی دفتر انجمن: تهران، خیابان استاد نجات الهی، نبش خیابان سپند، ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور طبقه3 اتاق انجمن (جنب آزمایشگاه)
تلفن تماس :09102656144
شنبه ها و دوشنبه ها : ساعت 10 تا 13
سپاسگزاری
از اینکه با مطالعه مطالب علمی در این وب سایت زمان حضور خود در دنیای مجازی را با آموزش ادغام نموده اید بسیار سپاسگزاریم.